Reklamace a vrácení zboží
Pokud vám formulář nevyhovuje nebo máte nějaké dotazy, neváhejte nás kontaktovat na e-mailové adrese reklamace@nakup365.cz. Pokud požadujete vrácení zboží ve 14denní lhůtě, nezapomeňte prosím přidat číslo účtu pro vrácení peněz.
V případě, že Vámi objednané zboží nesplnilo Vaše očekávání, můžete jej do 14 dnů od zakoupení vrátit zpět a to bez udání důvodu.
1- Vyplňte reklamační formulář. Telefonicky reklamace není možné řešit.
2- Vracený / reklamovaný produkt zabalte zpět do původního obalu.
3 -Pokud jste nepoužil reklamační formulář přiložte fakturu a na ni vepište zda se jedná o vrácení v zákonné lhůtě (připište prosím číslo účtu, kam platbu vrátit), nebo o reklamaci zboží.
4- Zásilku zašlete na naší adresu:
Adresa pro vrácení a reklamace:
Alum online s.r.o.
Nám. Karla IV 200
276 01 Mělník
Česká Republika
Zásilky odeslané na adresu sídla: Rybná 716/24, Praha 1 nebudou převzaty a po 14 dnech automaticky vráceny odesílateli.